آمارها از موفقیت روند پیشرفت ویدیو مارکتینگ حکایت دارند. یک پژوهش نشان میدهد افراد پس از دیدن یک ویدیو در مورد محصول، ۶۴ تا ۸۵ درصد بیشتر علاقهمند به خرید آن میشوند و ۷۱ درصد بازاریابان اظهار کردهاند که ویدیومارکتینگ بیش از هر روش بازاریابی دیگری به تصمیم نهایی برای خرید محصول منجر میشود.
ارائه فرضیهای جدید که رفتارهای ماده تاریک را به خوبی توجیه میکندنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی