بنیاد برندز (BrandZ) هرساله باارزشترین شرکتهای تجاری دنیا را مورد بررسی قرار میدهد تا فهرستی از بهترینها تهیه و منتشر کند. میزان سودآوری برندها، مهمترین عامل در فهرست این نهاد محسوب میشود و عاملی تعیینکننده است؛ ضمن اینکه بیش از ۲ میلیون کاربر از سراسر جهان در مصاحبهی مستقیم و رأیگیری شرکت داشتهاند. نتیجهی نهایی که در قالب جدولی متشکل از ۱۰۰ شرکت برتر دنیا ارائه میشود، میتواند بر ارزش سهام و محبوبیت این برندها تأثیرگذار باشد.
مصاحبه دکتری قارچ شناسینظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی