loading...
YourAds Here YourAds Here

زومیت - اخبار تکنولوژی

بازدید : 230
سه شنبه 5 تير 1396 زمان : 12:36

طبق اعلام گوگل، این شرکت به دنبال توقف بررسی ایمیل‌های کاربران برای ایجاد تبلیغات شخصی‌سازی‌شده است. گوگل به‌احتمال فراوان از اواخر سال جاری میلادی این‌ بررسی‌ها را پایان خواهد داد. دایان گرین،‌ مسئول پردازش ابری شرکت گوگل در پست بلاگ خود به توقف این بررسی‌ها پرداخته است؛ دایان گرین از سال ۲۰۱۵ به گوگل پیوست و اکنون وظیفه‌ی شتاب بخشیدن به کسب‌وکار ابری این شرکت را بر عهده دارد.

کار آنالیز ایمیل‌های ارسالی و دریافتی کاربران نسخه‌ی رایگان جیمیل به دلیل رعایت نشدن حریم خصوصی افراد مورد انتقاد قرار گرفته است. گوگل هنوز منابع بزرگ دیگری مانند واژه‌های جستجو شده و عادات جستجو را برای ایجاد تبلیغات شخصی‌سازی‌شده در اختیار دارد. مجموعه ابزار مرتبط با کسب‌وکار G Suite گوگل، در حال جذب کاربران بیشتر است و در حال حاضر بیش از سه میلیون کمپانی از آن استفاده می‌کنند. سرویس ایمیل مرتبط با کسب‌وکار گوگل هیچ تبلیغاتی ندارد و ایمیل‌ها نیز از نظر محتوا توسط گوگل بررسی نمی‌شوند. سرویس پست‌ الکترونیکی محبوب گوگل موسوم به جیمیل از زمان تولد خود در سال ۲۰۰۴ تا امروز، به سیستمی برای بررسی واژ‌ها و محتوا مجهز بوده است.P-51؛ فورد موستانگ ۷۲۷ اسب بخاری

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 446

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4468
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 164
  • بازدید کننده امروز : 128
  • باردید دیروز : 183
  • بازدید کننده دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 567
  • بازدید ماه : 21890
  • بازدید سال : 21890
  • بازدید کلی : 2329014
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی