سرویس جدیدی با نام «پشتیبان» برای ارائهی تخصصی خدماتپشتیبانی فنی به شرکتهای کوچک و متوسط توسط شرکت محاسب ارقام خاورمیانهراهاندازی شد.
پشتیبان خدمات خود را در بخشهای شبکه، سختافزار و نرم افزاربه شرکتها، دفاتر و سازمانهای کوچک و متوسط ارائه میکند تا راه حلی برای این شرکتها باشد.
با رشد پهنای باند در کشور ما، رشد فناوری اطلاعات و ارتباطاتدر کسبوکارها روزبهروز بیشتر میشود. اما این رشد در زیرساختهای فنی سازمانها بهسختی انجام میشود. یکی از مشکلات در این مسیر، کمبود اطلاعات کافی برای تصمیمگیری و نیاز شرکتها به پشتیبانی مناسب است. بر این اساس سرویس پشتیبان طراحی شد.
پشتیبان یک سرویس اشتراکی است که ضمن راهاندازی یک مرکز تماس پشتیبانی ویژه مشتریان، متخصصان فنی در حوزههای مختلفِ نیاز سازمان، دور هم جمع شدهاند تا نهتنها سازمان بتواند به بهترین طراحی در زیرساختفنی دست یابد، بلکه این موضوع با هزینه مناسب و نیز پشتیبانی فنی بلندمدت انجام پذیرد.
بر اساس اعلام شرکت ارائهدهندهی سرویس پشتیبان، این سرویس میتواند دغدغههای شرکتهای کوچک و متوسط در زمینهی امور رایانهای از جمله شبکه، سختافزار و نرمافزار را برطرف کند.
این سامانه برای شرکتهایی که تا ۷۰ نفر پرسنل دارند مناسب است. آموزشگاهها، آژانسهای مسافرتی، دفاتر اسناد رسمی، مدارس و شرکتهای کوچک و متوسط بخشی از مشتریان پشتیبان هستند.
مشاهده پست مشابه :
ضرورت تسریع آهنگ حرکت در مسیر تبریز ۲۰۱۸- هر کسی در این مورد کوتاهی کند عذرش را می خواهیم