اکثر تصاویر تبلیغاتی شرکتهای خودروسازی با بودجه سنگین، آزمایشهای رانندگی و دشواریهای فیلمبرداری در مکانهای خارج شهری همراه هستند. مگر اینکه شرکتها به سراغ فلیکس هرناندز، استاد عکاسی مینیاتوری بروند. فلیکس در آخرین همکاری خود با تیم خاورمیانهی آئودی، اقدام به ساخت یک صحرای کوچک همراه با خیابان در استودیوی خود کرده است.
شش نکته مهم در ایجاد تیم مستقل و معتبر در یک کسب و کارنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی