هر کارآفرین موفقی میداند برای اینکه یک کسبوکار را راهاندازی کند، باید خودش تا حدودی نقش آچارفرانسه را بازی کند. در تجارتهایی که در مرحله اولیه قرار دارند، رهبران باید همهی نقشهای ممکن را بازی کنند: یک مدیر کسبوکار که عاشق کارش است، فردی که در بخش خدمات مشتریان کار میکند، یک مدیر خارقالعاده، یک بازاریاب خوب و ... همه اینها را باید با هم انجام دهد. البته همهی اینها هم کافی نیست! کارآفرینان باید یک نقش دیگر نیز بازی کنند: یک طراح عالی! ما خیلی در مورد تفکر طراحی از مؤسسین کسبوکارهای مختلف و رهبران تجاری در شرکتهای تکنولوژیک شنیدهایم. شرکتهایی که در زمینه تکنولوژی کار میکنند، میدانند که یک ذهنیت طراحی، باعث به وجود آمدن کسبوکار، محصولات و خدمات میشود.
توتال فرانسه به ایران بازگشتنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی