استفان وینکلمن، مدیر عامل سابق لامبورگینی و مدیر کنونی آئودی اسپرت، بهتازگی و در فستیوال سرعت گودوود گفته است مدلهای RS که در آینده تولید میشوند، احتمالا دیفرانسیل عقب خواهند بود. آئودی در سالهای ۱۹۶۰ به ساخت خودروهای دیفرانسیل جلو مشغول بود. پس از معرفی مدل کواترو، آئودی به ساخت خودروهای چهارچرخ محرک روی آورد. تمام اینها، نادر بودن ساخت خودروهای دیفرانسیل عقب توسط آئودی را نشان میدهد و آئودی اسپرت با مدیریت وینکلمن میتواند این شرکت آلمانی را وارد دورهی جدیدی کند.
تکنیک هایی از زبان دو کارآفرین برای پیدا کردن بهترین سرمایهگذارنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی