گاهی اوقات توضیح دادن دربارهی ارزشهای یک محصول برای بالا رفتن میزان فروش کافی نیست. درواقع شما بهعنوان یک کارشناس فروش ممکن است احساس کنید که همه چیز را با دقت و بهدرستی انجام دادهاید؛ اما بازهم نتوانستهاید نتیجهی مورد نظر خود را بگیرید. معمولا علت چنین اتفاقهایی کمبود اعتمادبهنفس کارشناس فروش است. زمانی که زبانتان میگوید: «محصولات ما خدمات مفیدی به شما ارائه میدهد که حتما باید آنها را امتحان کنید» اما مغزتان با گفتههایتان موافق نیست؛ یعنی اعتمادبهنفس کافی برای فروش محصولات خود ندارید و اوضاع مطابق میلتان پیش نخواهد رفت. روشهایی برای افزایش دادن اعتمادبهنفس هنگام فروختن محصولات وجود دارد که در ادامهی این مقالهی زومیت به بررسی ۳ مورد از آنها میپردازیم.
لزوم بازبینی مجموعه چرخه کاهش قیمت پهنای باند اینترنتنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی