در طول سالهای اخیر، بازار هدستهای واقعیت مجازی و تماشای محتوای ویدیویی بهکمک آنها بسیار داغ شده است؛ با این حال بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و در کنار آنها سازندگان هدستهای واقعی، هنوز هم صرفا در حال ساخت ویدیوهای سهبعدی سازگار با این هدستها هستند. روز گذشته، یوتیوب فرمتی را معرفی کرد که در جایی بین ویدیوهای عادی و ویدیوهای ۳۶۰ درجهی VR-محور قرار میگیرد. فرمت جدید که یوتیوب از آن با عنوان VR180 یاد میکند، نسبت به ویدیوهای عادی، تجربهای فراگیرتری ارائه میدهد؛ اما تماشای آن دشواریهای تماشای محتوای ۳۶۰ درجه را ندارد و البته میزان فراگیر بودن آن نیز به اندازهی ویدیوهای ۳۶۰ درجه نیست.
هشت پیام تبلیغاتی اشتباه – مرگ بارترین جملات برای تبلیغات کسب و کار هانظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی