به دنبال اعلام آمارهایی از سوی همراه اول به عنوان برندهی ترابردپذیری و انتشار این آمارها در سایتهای خبری، ایرانسل وارد عمل شد و در برابر این اخبار از خود دفاع کرد.
ایرانسل معتقد است رقیب او، همراه اول، به برخی کاربران اجازهی ترابرد از همراه اول به ایرانسل را نداده و علاوه بر این افراد ترابرد کرده به همراه اول رضایت کافی را ندارند. ایرانسل ادعا کرد که این آمارها با استناد به آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند .
در بیانیهی رسمی ایرانسل آمده است: ایرانسل با گذشت بیش از ۹ ماه از عملیاتی شدن اجرای طرح ملی ترابردپذیری تلفن همراه با بیشترین میزان استقبال از سوی مشتریان روبهرو بوده است.
ایرانسل در بیانیهاش، موفقیتش را در سه محور بررسی کرده :
۱. میزان اقبال به اپراتورها
بر اساس آمارهایی که مجری فنی طرح ترابردپذیری (شرکت پایا) تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۶ ارائه کرده است، درخواست ترابرد از همراه اول به ایرانسل ۱۰۵ هزار نفر و میزان خروج از ایرانسل به همراه اول ۷۲ هزار نفر است که بیانگر این است که ورودها ۵.۱ برابر خروجهاست.
۲. همکاری در اجرای مناسب طرح
بر اساس آمار پایا، درصد همکاری ایرانسل در اجرای صحیح طرح برای تغییر اپراتور از همراه اول به ایرانسل ۸.۸۶ درصد است؛ در حالی که همکاری همراه اول ۵.۴۲ درصد بوده است .
۳.رضایتمندی مشترکان
میزان رضایت مشتریان از طریق نظرسنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سنجیده شده و بر اساس نمودارها ۷۰ درصد از مشارکت کنندگان عملکرد ایرانسل را متوسط و خوب ازریابی کردهاند. در حالی که ۸۰ درصد از آنها عملکرد همراه اول را بد و متوسط ارزیابی کردهاند.
ایرانسل در پایان این بیانیه مشترکانی را که بتوانند آزادانه اپراتور خود را انتخاب کنند، برندهی طرح ترابردپذیری دانست و از عملکرد موفق خود دفاع کرد.
مشاهده پست مشابه :
مصاحبه با حسین همت پور ادمین موفق کانال تلگرامی ۹۰