مدیریت زمان یکی از بزرگترین چالشهای آزادکارها است. ممکن است یک کارفرما به ازای هر ساعت کار کردن مبلغ قابل توجهی به شما پرداخت کند. اما با حساب کردن زمانهای جانبی که برای انجام آن کار صرف کردهاید، متوجه خواهید شد که دستمزدتان بسیار کمتر از چیزی خواهد شد که فکر میکردید. خوشبختانه بسیاری از کارهای مرتبط به مدیریت کسبوکار میتوانند بهصورت اتوماتیک انجام شوند و زمان شما را کمتر هدر دهند. ۵ راه برای انجام این کار در ادامهی این مقالهی زومیت آورده شده است.
اپل پردازنده گرافیکی و کمک پردازنده M10 را در چیپ A10X ادغام کرده استنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی