اکثر تیمهای حاضر در مسابقات فرمول یک موافق هستند که بازگشت سیستم تعلیق اکتیو (فعال)، آسانترین راه برای حل مشکل پیچیدگیهای قانونی سیستمهای تعلیق است. سیستم تعلیق اکتیو نوعی تعلیق است که حرکات عمودی چرخها نسبت به شاسی یا بدنهی خودرو را کنترل میکند. درحالیکه سیستم تعلیق انفعالی (passive) تابعی از سطح جاده و ضربات آن است.
پارک ملی تیجوکا برزیلنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی