بازاریابی شبکههای اجتماعی فرآیندی است که در آن شما و محصول یا خدماتی که ارائه میکنید، از طریق کانالهای مختلف شبکههای اجتماعی به دیگران معرفی میشوید. هدف نهایی از هر کمپین شبکه اجتماعی این است که یک محصول شناخته شود و میزان ترافیک وبسایت، تعداد فالوئرها و مشتریهای آن افزایش پیدا کند. فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس، پینترست، یوتیوب، اینستاگرام و لینکدین محبوبترین شبکههای اجتماعی در سرتاسر دنیا هستند.
فروش اقساطی تیگو 5 در ایران آغاز شدنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی