همانطور که میدانید اطلاعات با سرعت بالایی منتقل میشوند. توییتها، پستهای وبلاگ و عکسها تنها چند ثانیه بعد از منتشر شدن میان میلیونها نفر به اشتراک گذاشته میشوند. راحت بودن ارتباطات به همه این اجازه را میدهد که ایدهها و افکارشان را از طریق نوشتن به اشتراک بگذارند. درواقع شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، توييتر و اینستاگرام برای تسهیل گفتگوها ایجاد شدهاند. نمیتوان از همه انتظار داشت که هنگام به اشتراک گذاشتن عکس غذایشان اصول نوشتاری را رعایت کنند. اما استفاده از ادبیات عامیانه و ویرایش نشده برای پستهای مرتبط با کسبوکار تاثیر خوبی روی مخاطب نخواهد گذاشت. نوشتههایی که متمرکز نباشند و به هیچکدام از سوالهای مخاطب پاسخ ندهند تنها وقت تلف کردن هستند. از طرفی راههایی که شرکتها برای برقراری رابطه از آنها استفاده میکنند نیز به اندازهی فعالیتهای داخلی در بالا بردن بهرهوری شرکت موثر هستند. شما بهعنوان یک رهبر باید برای راههای برقراری رابطه در میان کارمندانتان یک روش استاندارد تعریف کنید. درواقع شما باید شیوهی نوشتاری خود را بهگونهای تقویت کنید که نشان دهد شما یک فرد تحصیل کرده، متفکر و دقیق هستید. برای اطلاع از راههای تقویت نویسندگی با زومیت همراه باشید.
تماشا کنید: تصاویری تکان دهنده از تغییر شکل زمین به دست بشرنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی