close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    زومیت - اخبار تکنولوژی

    بازدید : 140
    جمعه 17 فروردين 1396 زمان : 11:51

    گزارش Yonhapnews نشان از این دارد که دو کمپانی کره‌ای ال‌جی و سامسونگ در مجموع طی سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۱ میلیارد دلار برای بازاریابی محصولات خود هزینه‌ کرده‌اند. البته باید به این نکته اشاره کرد که بخش اعظمی از این بودجه‌ متعلق به سامسونگ است؛ به‌طوری‌که این کمپانی بیش از ۱۰.۲ میلیارد دلار برای تبلیغات و بازاریابی در سال ۲۰۱۶ خرج کرده که ۱۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن بیشتر شده است. ال‌جی الکترونیکس نیز ۱.۱ میلیارد دلار برای بازاریابی محصولاتش در سال ۲۰۱۶ هزینه کرده که بیش از ۲۱.۴ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۵ افزایش دارد. تحلیل‌گران معتقدند که افزایش سرمایه‌گذاری برای بازاریابی محصولات در دو کمپانی کره‌ای برگرفته از سیاست‌های این دو غول فناوری است؛ چرا که ال‌جی درصدد فروش بیشتر لوازم خانگی و سامسونگ در پی افزایش تمرکز بر گوشی‌های هوشمند بوده است.

    اولین موتورسیکلت هیبریدی و xDrive بی‌ام‌و رونمایی شد
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 446

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 434
  • بازدید کننده امروز : 409
  • باردید دیروز : 926
  • بازدید کننده دیروز : 747
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6843
  • بازدید ماه : 25784
  • بازدید سال : 63543
  • بازدید کلی : 1885771
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی