گزارش Yonhapnews نشان از این دارد که دو کمپانی کرهای الجی و سامسونگ در مجموع طی سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۱ میلیارد دلار برای بازاریابی محصولات خود هزینه کردهاند. البته باید به این نکته اشاره کرد که بخش اعظمی از این بودجه متعلق به سامسونگ است؛ بهطوریکه این کمپانی بیش از ۱۰.۲ میلیارد دلار برای تبلیغات و بازاریابی در سال ۲۰۱۶ خرج کرده که ۱۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن بیشتر شده است. الجی الکترونیکس نیز ۱.۱ میلیارد دلار برای بازاریابی محصولاتش در سال ۲۰۱۶ هزینه کرده که بیش از ۲۱.۴ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۵ افزایش دارد. تحلیلگران معتقدند که افزایش سرمایهگذاری برای بازاریابی محصولات در دو کمپانی کرهای برگرفته از سیاستهای این دو غول فناوری است؛ چرا که الجی درصدد فروش بیشتر لوازم خانگی و سامسونگ در پی افزایش تمرکز بر گوشیهای هوشمند بوده است.
اولین موتورسیکلت هیبریدی و xDrive بیامو رونمایی شدنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی