شرکتها و مدیرعاملان آنها، همیشه مدعی هستند که کارمندانشان مهمترین و باارزشترین منابع تولیدی آنها هستند. اما حقیقت این است که وقتی نگاه میکنیم که همین مدیران، چطور این کارمندان «ارزشمند» را مدیریت میکنند، دقیقاً عکس این ادعا را شاهد هستیم. بسیاری از شرکتها، تنها خدماتی که به کارمندانشان ارائه میکنند همان حقوق و دستمزدی است که در قرارداد قیدشده است. چراکه برای آنها اولین اولویت سودآوری است، پسازآن مشتریانشان بالاترین جایگاه را دارند و در آخر، کارمندانشان. حتی در آمریکا هم سالها است که توجه شرکتها و سازمانها به کارمندان، در سطح ۳۰ درصد ثابت باقیمانده است.
به وبلاگ خود خوش امدیدنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی