یوتیوب اکنون ابزار تحلیلی جدیدی را برای تولیدکنندگان ویدیوهای ۳۶۰ درجه و واقعیت مجازی توسعه داده که با استفاده از آن میتوان محلی که کاربران در هنگام تماشای این نوع محتوا بیشتر به آن توجه کردهاند را دید. نقشههای مخصوص نوع دید بازدیدکنندگان، برای تمامی ویدیوهایی که بیش از ۱۰۰۰ بار دیده شده باشند فعال خواهد شد و با استفاده از این نقشهها میتوان محل دقیق دید کاربران و اینکه دقیقا چه مدت و به چه بخشی از ویدیو توجه کردهاند قابل مشاهده است.
بررسی فنی هیوندای کنا در مقایسه با رقبانظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی