میتسوبیشیاعلام کرده است که در نهایت یک جانشین برای لنسر اوولوشن افسانهای معرفی میکند؛ اگرچه این مدل تا شش سال آینده رونمایی نخواهد شد. ترور مان، مدیرعامل میتسوبیشی در گفتگو با خبرگزاری استرالیایی Motoring اذعان داشت که در حال کار روی یک مدل اسپورت جدید هستند و احتمال دارد بهجای یک سدان شاهد یک کراساوور باشیم.
طبق گفتههای مان، جانشین لنسر اوولوشن بخشی از یک برنامهی طولانی مدت بهجای پروژهای میانمدت است. مان همچنین اشاره کرده که میتسوبیشی بهدنبال یک خودروی اسپرت است؛ اگرچه هنوز این برند ژاپنی برای اینکه چه نوع وسیله نقلیهای را میخواهد تولید کند، تصمیمگیری نکرده است. میتسوبیشی در سال ۲۰۱۵ زمانیکه نسخهی نهایی لنسر را ارائه داد، تولید اوولوشن را متوقف نمود. آخرین اوولوشن با یک پیشرانهی ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو، قدرت ۳۰۳ اسب بخار و گشتاور ۴۱۴ نیوتنمتر تولید میکرد که با یک جعبه دندهی دستی پنج سرعته ارائه شده بود. در ایالات متحده، تنها ۱.۶۰۰ دستگاه از لنسر اوولوشن در دسترس قرار گرفت.
در همان مصاحبه، مان همچنین اشاره کرده است که میتسوبیشی در حال ارزیابی امکان بازگشت به مسابقات موتوراسپورت است. بهلطف وجود لنسر اوولوشن، میتسوبیشی یک میراث گرانبها در بخش رالی دارد و با همکلاسهای خود از دیگر خودروسازان ژاپنی مانند سوبارو در دههی ۱۹۹۰ و حتی اوایل دههی ۲۰۰۰ رقابت کرده است. مان به خبرگزاری Motoring اعلام کرده که بازگشت به موتوراسپورت اخیراً در کمپانی میتسوبیشی مطرح شده است و این امر باید در نظر گرفته شود زیرا میراث آن حاکی از وجود فناوری این کلاس بهخصوص در شرکت میتسوشی است.
مشاهده پست مشابه : مصاحبه با حسین همت پور ادمین موفق کانال تلگرامی ۹۰